My Friends

Sabtu, 7 April 2012

Bersih 3.0 tanpa Ambiga?


Bila AMT terbaca artikel berkenaan BERSIH 3.0 yang dirancang 28hb April ni, ada sesuatu yang bermain difikirsan AMT. Kemana hilangnya Ambiga yang menjadi ayam tambatan PR dulu yang memperjuangkan prinsip Keadilan Pilihanraya? Sampaikan Mat Sabu ni beriya-iya hendak mengajak kaum PAS ni untuk berdemo duduk tepi jalan, ganggu lalu lintas, kacau sana, kacau sini. heng sana, heng sini.
Bagi AMT ada 3 telahan utama:
1. PAS dah sedar yang Ambiga bukan orang yang layak sampai org PAS naik hamPAS dengan diorang.
2. Mat Sabu tak serik nak dakwa kena aniaya? (DBKL kena lah pastikan padang Dataran Merdeka tiada semut. sebab Mat Sabu boleh kata " Saya di lakukan dengan zalim oleh Polis" sedangkan kaki tergigit semut)
3. X da modal lain bila tuntutan Bersih 2.0 yang hanya beberapa kerat di selesaikan dengan 22 cadangan penambahbaikan olej Jawatankuasa PSC.
Jadi, cadangan AMT buat org kuat PAS ni, sedarlah anda mungkin dah tak PAS dah. Banyak yang pincang dan tersasar dari landasan. cukup-cukuplah menganiaya rakyat dengan sikap kamu tu. Dasar keterbukaan kerajaan dengan pelaksanaan pentadbiran yang lebih telus dan terbuka telah pun PM buat.
Janganlah libatkan Mahasiswa/ Siswi semata-mata mengejar cita-cita kamu tu...Mak bapak diorang amatlah berharap anak-anak mereka dapat membela nasib mereka dan membayar balik harga kesusahan semasa mendidik anak-anak mereka.

p/s: bersihkan rumah lagi bagus. ha..hah...ha....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan